Newslettery są filarem sprzedaży internetowej
Program do newsletterów jest niezwykle skuteczny w rozwijaniu sprzedaży internetowej. Korzystając z wtyczki e-sklepu łączysz się z narzędziem do newsletterów za pomocą kilku kliknięć myszki. Łącząc e-sklep z narzędziem będziesz mógł w łatwy sposób zamieścić w mailu zakupione produkty, usługi czy bezpośrednie linki do płatności. Program do newsletterów pomoże również w tworzeniu nowych kampanii marketingowych i wysyłaniu ciekawych ofert na urodziny lub inną ważną okazję. Program do newsletterów jest przydatny, ponieważ za pomocą niego można dowiedzieć się, dlaczego niektóre wiadomości e-mail zwiększają sprzedaż, a inne pozostają niezauważone. Zawiera on wszystkie potrzebne informacje o tym, czy odbiorca otrzymał wiadomość e-mail, przeczytał ją lub usunął jako spam. Dodatkowo to narzędzie sprawi, że Twój newsletter nie trafi do spamu, a nawet duży plik PDF dotrze do Twoich klientów w możliwie najkrótszym czasie.
W jakim celu wykorzystujemy program do newsletterów?
Twórca narzędzia do wysyłania newsletterów vivasend.pl, potwierdza, że za program do newsletterów zawiera bezpłatne, świetnie wyglądające szablony newsletterów dostosowane do urządzeń mobilnych. Korzystając z nich masz pewność, że klienci nie tylko zauważą Twoją reklamę, ale również ją przeczytają. Program do mailingu służy temu, aby w ciągu kilku sekund przypomnieć klientom o opuszczonym koszyku, poinformować o pomyślnej rejestracji i wiele innych. Pomoże on również zwiększyć sprzedaż. Jeśli więc chcesz, aby Twoja kampania z newsletterami zakończyła się sukcesem, skorzystaj z porad specjalistów w tej dziedzinie. Pozwoli Ci to cieszyć się zwiększoną sprzedażą, a wysyłanie maili stanie się przyjemną czynnością.
Jeśli więc szukasz skutecznego narzędzia, które pomoże Twojej firmie zwiększyć sprzedaż, rozpocznij kampanię newsletterów. To dość tani, ale skuteczny sposób na zdobycie lojalności klientów, utrzymywanie z nimi kontaktu i zachęcanie ich do ponownego odwiedzania Twojej strony lub sklepu internetowego. Wysyłanie newsletterów daje ogromne możliwości komunikowania się z odwiedzającymi stronę konsumentami. Służy w dużej mierze do wielokrotnego przypominania o towarach, usługach i w efekcie – do przekonania do zakupu.