Myjka warsztatowa usuwa nawet najmniejsze zabrudzenia z części samochodowych i przemysłowych

Myjka warsztatowa usuwa nawet najmniejsze zabrudzenia z części samochodowych i przemysłowych

Myjki warsztatowej używa się do usuwania tłustych zabrudzeń z różnych elementów i części w warsztacie samochodowym i przemysłowym. Pracownicy warsztatu demontując silnik, skrzynię biegów czy turbosprężarkę mogą wyczyścić każdy detal używając do tego myjki do części samochodowych. Myjka warsztatowa usprawnia proces pracy, niezbędne w naprawach części zostają dokładnie oczyszczone z tłustego nalotu, można je dokładnie obejrzeć, naprawić, a następnie zamontować na nowo w silniku czy innym mechanizmie.

Myjki warsztatowe zbudowane są z solidnych materiałów, posiadają mocną i stabilną konstrukcję. Myjka do silników sprawdzi się w każdym warsztacie samochodowym, w którym codziennie mechanicy rozbierają silniki, demontując i montując na nowo części. Proces montażu jest dużo łatwiejszy, gdy operuje się czystym elementem, który nie klei się, nie ma powierzchni zabrudzonych, czasem nawet niewidocznych z nadmiaru brudu, smaru czy oleju. Obecność myjek warsztatowych robi na kliencie dobre wrażenie, co podnosi prestiż pracy w warsztacie samochodowym.

Jak działa myjka warsztatowa?

Myjka warsztatowa z obiegiem zamkniętym pracuje w oparciu o pompę ssąco-tłoczącą. Pompa przetacza płyn z beczki znajdującej się pod blatem i doprowadza go do pędzla przepływowego. Mycie i czyszczenie elementów, części silnikowych i innych  realizowane jest manualnie przy pomocy pędzla. Myjka warsztatowa pracuje w oparciu o specjalny preparat chemiczny, który dostarczany jest do warsztatu wraz z urządzeniem przez firmę zajmującą się wynajmem myjek do części samochodowych. Środek czyszczący po kontakcie z zabrudzonymi elementami stalowymi, aluminiowymi, żeliwnymi wraz z brudem wędruje do beczki.  Działanie myjki warsztatowej nie jest skomplikowane, a mimo to usuwa ona najmniejsze zanieczyszczenia z części samochodowych i przemysłowych.

Bardzo ważne jest, aby w procesie mycia elementów korzystać ze specjalnego środka czyszczącego. Dzięki niemu proces mycia i czyszczenia przebiega sprawniej i szybciej. Zużywa się do tego optymalną ilość preparatu. Skrzynie biegów, podzespoły i inne elementy samochodowe po oczyszczeniu wyglądają prawie jak nowe. Łatwiej się z nimi obchodzić, chwytać je, przenosić, skręcać i rozkręcać. Czyszczenie zabrudzonych pokrytych tłustym nalotem detali przebiega „na zimno”. Nie podgrzewa się płynu czyszczącego jak to jest w przypadku innych typów myjek warsztatowych.

Myjka do części samochodowych w dzierżawie

Właściciele warsztatów nie muszą od razu wydawać pieniędzy na zakup nowej myjki warsztatowej z obiegiem zamkniętym. Lepiej jest wziąć takie urządzenie w dzierżawę od firmy zajmującej się wynajmem. Firma dostarczy myjkę warsztatową na miejsce. Koszt wynajmu jest różny, zależy od indywidualnej sytuacji, m.in. od długości okresu dzierżawy. Wraz z myjką do części samochodowych właściciel warsztatu otrzymuje środek czyszczący. Firma zabiera z warsztatu także odpad, jaki nagromadził się w wyniku mycia elementów silnikowych i przemysłowych. Użytkownik myjki warsztatowej może również liczyć na kompleksową obsługę myjki do części samochodowych. Firma serwisuje urządzenie, konserwuje, wykonuje okresowe przeglądy, wymienia elementy. Stały kontakt z firmą zapewnia komfortowe użytkowanie myjek warsztatowych, a tym samym wydajny proces pracy. W celu dobrania odpowiedniej myjki do silników wystarczy skontaktować się z doradcą klienta, który pomoże w optymalnym wyborze urządzenia. Wszystkie szczegóły wynajmu można omówić telefonicznie z personelem albo na miejscu w siedzibie firmy Myjki360.

CATEGORIES

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus ( )