Portal biznesowy – kto się na nim reklamuje?
Serwisy o tematyce biznesowej najczęściej sprawdza się po to, by poczytać aktualne wiadomości albo sięgnąć po fachowe porady specjalistów w dziedzinie zarządzania firmą. Przy okazji często trafia się tam także na materiały reklamowe oraz artykuły sponsorowane. Nic dziwnego, zazwyczaj portal biznesowy właśnie w ten sposób przynosi zyski jego założycielom. Kto za taka reklamę płaci?
Portal biznesowy – reklama dla ambitnych przedsiębiorców
Jeśli portal biznesowy jest prowadzony rzetelnie i ma sporą rzeszę odwiedzających, zamieszczenie na nim swojej reklamy jest nie tylko opłacalne, ale także wiąże się z pewnym prestiżem. Niektórzy przedsiębiorcy, którzy mają dużą wiedzę i doświadczenie, decydują się na wykupienie wywiadu sponsorowanego. To dobre rozwiązanie dla ludzi biznesu, którzy chcą podzielić się swoim know-how i zależy im na budowaniu pozytywnego wizerunku swojej firmy. Zwiększenie obrotów jest tutaj miłym efektem ubocznym.
Portal biznesowy – generuje kliknięcia dla działalności e-commerce
W przeciwieństwie do serwisów lokalnych, które skupiają się na wiadomościach z danego regionu, większość portali biznesowych publikuje newsy z kraju i ze świata. Przyciąga to dużo większą grupę potencjalnych odbiorców, jednak zazwyczaj są oni rozproszeni po całej Polsce. Reklamowanie sklepu stacjonarnego na ogólnokrajowym portalu, o ile nie należy do sieci działającej w kilku miastach, może się nie opłacać. Za to wszelkie sklepy internetowe i specjaliści świadczący usługi online ogłaszają się w serwisach biznesowych bardzo chętnie. Im więcej kliknięć tym lepiej, nawet jeśli ten kto kliknie nie zdecyduje się na zakup.
Portal biznesowy – porównywarka sieci franczyzowych
Bardzo wiele sieci partnerskich aktywnie pozyskuje franczyzobiorców. Swoje oferty na portalach biznesowych zamieszczają franczyzodawcy sieci spożywczych, o których przeczytasz tutaj https://allebiznes.pl/category/franczyza/, ale także banki i wiele innych przedsiębiorstw z różnych branż. Konkurencja jest duża, więc obecność w Internecie jest szczególnie ważna dla tych firm, które chcą rozrastać się na więcej placówek.